دختر نویسنده

دختری هستم که نوشتن آرومم میکنه.......

بیست ایده ی رمانتیک و عاشقانه

1397/11/29 12:00
نویسنده : لیلا مهری
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

 

بیست ایده ی رمانتیک و عاشقانه 

 

 

خیلی از ادم ها هستند که میگویند رمانتیک بازی فقط مختص به قبل از ازدواج است. و زمانی که ازدواج کردند و به قولی خرشان از پل گذشت، دیگر وقتی برای یکدیگر ندارند و هر کدام مشغول به کاری میشوند. اما چرا نمیخواهید یک زندگی عاشقانه و زیبا داشته باشید؟ چرا نمیخواهید که از بودن با همسرتان لذت ببرید؟ ما برای شما چندین ایده ی عاشقانه و زیبا داریم که میتوانید با انجام دادن انها یک زندگی رمانتیک و رویایی تجربه کنید.

 

1.وقتی همسرتان به مسافرت میرود. حتما به او بگویید که دلتنگش میشوید و نگرانش خواهید بود، به او یک خرس هدیه بدهید و بگویید که این هم بادیگاردی است که برایت استخدام کردم. 

 

2.یک وبلاگ یا سایت به اسم همسرتان بزنید و سپس پر از جملات عاشقانه و عکس های زیبا کنید. یک روز که بیکار بود از او بخواهید اسمش را در نت سرچ کند. تا وبلاگی که برایش ساخته اید را ببیند.

 

3.یک سبد گل مورد علاقه ی همسرتان را به محل کارش بفرستید. او نه تنها خوشحال میشود، بلکه جلوی همکارانش احساس غرور خواهد کرد. میتوانید زیر ان این جمله را در کارت پوستال بنویسید: «با تشکر از زحمات و محبت بیکرانت عزیز دلم» بعد اول اسم و فامیلتان را یاد داشت کنید.

 

4.سرش را روی پایتان بگذارید و شروع به نوازش کردنش بکنید. میتوانید در این حین اهنگ مورد علاقه اش را زمزمه کنید.

 

5.قبل از اینکه همسرتان از سر کار بیاید، روی اینه ی روشویی برایش بنویسید که : ممنونم که به زندگیم اومدی محبوبم.

 

6.عشقتان را به یک ماساژ عاشقانه با یک روغن ماساژ خوشبو مهمان کنید. میتونید برای هیجان انگیز تر شدن کار یک جعبه ی کادویی بخرید و روغن ماساژ را داخل ان بگذارید و داخل جعبه روی یک کارت بنویسید: من یک ماساژور عالی و عاشق سراغ دارم. بعد در زیر کارت شماره ی موبایل خودتان را بنویسید

 

7.از خانواده ی عشقتان بپرسید که ایا چیزی بوده که در بچگی ارزوی داشتنش را داشته، مثلا مثل عروسک یا اسباب بازی خاصی. سپس ان را تهیه کنید و به همسرتان هدیه بدهید.

 

8.روز ولنتاین، هر سال برایش کادو بخرید، نگویید که دیگر از ما گذشته.

 

9.گاها که سرکار است به او زنگ بزنید و احوالش را بپرسید. (نه اینکه هر وقت کار داشتید، شماره اش یادتان بیاید)

 

10.وقتی برف میاید، با هم بیرون بروید و برف بازی کنید، یا قدم بزنید. سپس به یک حمام گرم دو نفره بروید و یک نوشیدنی داغ بنوشید.

 

11.یک رمان جذاب و عاشقانه بخرید و هر شب قبل خواب با همسرتان در رختخواب انرا بخوانید.

 

12.زمانی که بازی فوتبال مورد علاقه اش پخش میشود، کلی تنقلات تدارک ببینید و در کنارش بشینید و به تماشای فوتبال بپردازید. اگر هم تماشای فوتبال برای شما غیر قابل تحمل است میتوانید دوستان یا برادر هایش را به خانه دعوت کنید تا همسرتان با انها فوتبال ببیند.

 

13.شب ها کنار هم یک سینمایی عاشقانه و رمانتیک ببینید.

 

 

14.یک نامه ی عاشقانه برایش بنویسید و از تمام زحماتی که میکشد تشکر کنید، از خوبی هایش تعریف و تمجید کنید.

 

15.با همسرتان بازی کنید. میتوانید پلی استیشن یا حتی اسم و شهرت هم بازی کنید.

 

16.شب تولدش وقتی خوابید، خانه را با گل و بادکنک تزیین کنید. صبح با بوسه ای بیدارش کنید و هدیه ی کوچکی به او بدهید... از اتاق خواب که بیرون رفت خانه را خواهد دید.و هدیه ی بزرگتر که روی میز است.

 

17.اهنگ شادی باز کنید و با هم برقصید. میتوانید خودتان اول برقصید و بعد او را هم برای رقص بلند کنید.

 

18.یک جعبه ستاره ی شبرنگ تهیه کنید و بالا تخت خوابتون با انها کلمه ی دوستت دارم را بنویسید، شب که با هم به رختخواب میروید، از او بخواهید که سقف را نگاه کند، شما چراغ را خاموش کنید تا ستاره های درخشان ظاهر بشوند.

 

19.در اتاق خود روی دیوار یک تابلوی بزرگ نصب کنید و روی انها عکس های عاشقانه ی خودتان را بچسبانید.

 

20.اگر دست به قلم هستید. خاطرات زیبای قبل یا بعد از ازدواجتان را یادداشت کنید و به همسرتان هدیه دهید. مطمئنا او هم از یاداوری ان خاطرات خوشحال خواهد شد. 

 

 

امیدوارم لحظات عاشقانه ای را با همسرتان تجربه کنید.

 

برگرفته از کتاب ایده های رمانتیک اثر مایکل وب

به نقل از سایت نی نی وبلاگ 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
30 بهمن 97 14:28
👌❤
لیلا مهری
پاسخ
❤❤❤